Tytuł:




...Chciałbym Wam życzyć Wesoluchnych Świąt Bożego Narodzenia...spełnienia marzeń, multum prezentów pod choinką, zdrówka i miejsca w brzuszku na te wszystkie smakołyki...

;]




KOMENTARZE



26.12.2006, 08:01
oblivion
tia..niedługo w centrach handlowych całe święta będziemy spędzać.. ;/ ale póki co choć spóźnione ale są.. serdeczne życzenia :) i coraz lepszych fotek :)
25.12.2006, 23:47
blask.fotolog.pl
ejj Ty jestes z Wroclawia? heheh swoj region elo!
25.12.2006, 23:08
cynamo
ale ładnie... świątecznie. zazdroszczę ciut.
25.12.2006, 21:21
chucheria
uh. centrum handlowe.
jakie to aświąteczne.

ale mimo wszystko ładne zdjęcie..

nie lubię atmosfery komerchy.
25.12.2006, 16:02
ENDLICH
ojej dziękujemy,
serdecznie,
życzymy wspaniałości i fajności,
szczerze.
Szczęścia, szczęścia.
25.12.2006, 15:48
letni-deszcz
o... bombka xD
nawzajem. wesołych ;)

pozdrawiam
25.12.2006, 15:29
it-nature
Jaki to aparat?
25.12.2006, 13:27
wiesniara
:) No prosze
i zapewne nazwiesz to autoportretem :P

Ss Qjon crew pozdro =))
24.12.2006, 23:26
wte-i-nazad
Jezus i tak urodzil sie na wiosne;P
24.12.2006, 23:03
madzialbn
wzajemnieee ;))

;*
24.12.2006, 20:15
ehee
święta święta święta !!!!

jupikajejjj ;d;d
ajj wesołłychh ;*
24.12.2006, 20:12
czoczo.
pf...usmiech juz dawno odfrunoł;/

buziole wielkie:***
24.12.2006, 15:18
adrienne17
nawzajemnie wesołych ;*
24.12.2006, 14:07
drzewko-herbaciane
wesołych świąt! i co by nie były uwięzione z bańce handlowej komercji ;)
24.12.2006, 14:01
panna-jot
;*

radosnych!
24.12.2006, 13:57
visionz
nawzajem!
24.12.2006, 13:32
vesna
Dzieki :)
Wesołych, kolorowych i spokojnych świąt !!!!
24.12.2006, 13:12
cos-nadzwyczajnego
ja również życzę Weosłych Świąt i udanego Sylwestra!!!
24.12.2006, 12:20
malinaa
dziękujemy i nawzajem ;) ;*
24.12.2006, 12:02
RESERVED
WESOLUTKICH I CIEPLUTKICH !. **: (:

24.12.2006, 09:59
skayka
haha galeria ;)
aaaa Żabe widze :D:D
dduuuużo smakołyków przede wszystkim życze ;P
24.12.2006, 09:51
fantasmagorie
thx i wzajemnie ;*
24.12.2006, 09:49
szeptem.fotolog.pl
Życze Tobie spełnienia wszystkich marze, przychylności wszechświata, siły w ramionach i czystego ognia w sercu, co zapali wszystko wokół Ciebie szczęściem i radością. Niech wszystko czego się dotkniesz, stanie się pomocne w spełnienu marzeń, a każda najdrobniejsza nawet czynność przybliża Ciebie do bycia najszczęśliwszą i najbardziej uśmiechniętą osobą spośród wszystkich ludzi.
;-)))
24.12.2006, 01:10
pinked
Foto prze
i nie banalne

szxkoda tylko ze te swieta takie banalne

ale zeby nie bylo ze hamulec ze Mnie to tez Dobrze zycze
24.12.2006, 00:37
vue
odbicie w bombce - oczywiscie najlepszy swiateczny motyw :) /wesolych swiat!
24.12.2006, 00:19
many-stylez
galeria? ;>

wesolych prosze pana! ;D
24.12.2006, 00:18
martoosia.
Ostatnie przyda się chyba najbardziej, przy moim corocznym postanowieniu pobicia rekordu w jedzeniu uszek, ehheh xD Wesolutkich i Cieplutkich Świąt życzę rownież!
24.12.2006, 00:16
cafe
A tak na marginesie to nie sądziłam, że ta nasza, wrocławska fontanna może być taka śliczna na nocnych fotografiach!
24.12.2006, 00:15
cafe
Coś wszyscy lubią te bombki :D
PS Wesołych! :)
24.12.2006, 00:12
Żaba
hehe:D Nawzajem Wesolych!!;)
24.12.2006, 00:12
marvel
spokojnych świąt dla Ciebie również :)



POWRÓT