Chaos
Tytuł:




...chcę ogarnąć ten chaos...niedoskonałość...




KOMENTARZE



22.09.2009, 15:55
panic
mogę śmiało powiedzieć, że jestem Twoją fanką!
22.11.2008, 15:49
jull.fotolog.pl
* . *
20.11.2008, 19:59
kieliszek
boskie, czymkolwiek jest
20.11.2008, 15:08
hanabi
Chodziło mi o panią cieniowatą. Miała na swoim fotologu kilka moich zdjęć. Po tym jak ją skrytykowałam, zablokowała mi dostęp i nie wiem co tam teraz wkleja.
20.11.2008, 14:10
tenk
dobre
19.11.2008, 17:53
niewygodnedziecko
lekcje z fizyki mi się przypominają :P
19.11.2008, 14:27
hanabi
widzę, że komentujesz zdjęcia u pani plagiatowej ;)
19.11.2008, 14:26
hanabi
To było w grudniu ubiegłego roku. Tam ino deszcz pada : D
19.11.2008, 07:45
skierka
hmm... 'kawa czy herbata?' ;))
19.11.2008, 07:33
cieniowata
Świetne zdjęcie.
Pomysłowe :)
Dzięki za kom.

Pozdr:)
18.11.2008, 22:42
37
nawet nie próbuje zgadnąć co to.
pomysły masz kapitalne. nie ma co!
18.11.2008, 20:34
tenkowa
kurde jakie ty zdjęcia robisz megaaaa


możesz mi zdradzić jaki masz aparat ?
18.11.2008, 19:54
intense
nie wygląda na chaos, raczej jest bardzo harmonijne ;)
18.11.2008, 18:18
wlatu
chemia chemia :D albo zbawa farbkami. ale ciekawe :D trzeba przynac
18.11.2008, 16:49
aka-betti
chemia fajnie zalatwuje :)

jak ogarniesz jeden chaos to znajdzie się drugi i tak w kółko.
mówię ci!
18.11.2008, 15:32
to-co-z-serca
Napradę fajnie,w ogóle super ftl!! ;)
18.11.2008, 15:21
drap
co jak co jak:P zalatwiona gromada :P
18.11.2008, 09:37
ania
tylko jak ??
17.11.2008, 23:23
hezotart
za co?? ;]
chciałaś to masz załatwione...nic złego nie zrobiłem...
17.11.2008, 23:04
drap;p
ja cie zabije!! jak cie spotkam :P wiesz za co!wrrr...
17.11.2008, 22:29
style
ciekawe!
17.11.2008, 20:59
wzrokowo
bardzo.
17.11.2008, 17:48
Żaba
no no rozkrecasz sie z czestotliwoscia dodawania nowych zdjec...tak 3mac;)

od chaosu wszystko sie zaczelo...
kropelki mega uspakajace, fajny efekt;)
17.11.2008, 16:55
niewygodna
dyfuzja?;D
17.11.2008, 16:40
kompotik
podobaja mi sie twoje pomysly :D
17.11.2008, 16:38
terrorystka-frania
fantastyyyyyyyyyyyyyyyczne!
17.11.2008, 16:29
remedios
ależ dawno mnie ty nie było...
a tutaj tak pięknie...
chaosu ogarnac sie nie da... jestwszecgobecny i moizna tylko z nim zyc za pan brat w koncu jest tu od samego poczatku i na końcu wszystko do niego wróci...
17.11.2008, 15:53
nobotaak
wow!
a coz to, ze tak zapytam? :>
17.11.2008, 15:48
hereinmyhead
kapitalne niepokojące zdjęcie
17.11.2008, 15:33
hohlkopf
wow.. piękne, co to? nie zgaduję bo nie wiem ^^
17.11.2008, 15:27
KOCIAK
swietny pomysl i wykonanie!!
17.11.2008, 15:10
hanabi
coś niesamowitego! O.O



POWRÓT